Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Empa - 22 februari 2009 22:44

Ett sköljmedel

En rätt svängig låt

En reklamfilm senare.


Me and my handy man kom på den geniala idén att göra en alldeles egen reklamfilm för Comforts sköljmedel fresh realese.


Enjoy it!

Originalet hittar ni här!


Av Empa - 22 februari 2009 20:38

Vilken härligt vit dag det har varit idag.

Trots snöflingor stora som dasslock tog vi oss ut i pulkabacken. Jag, Dirty, Kotten och Snorflan.

Vi åkte pulka, snowracer och kastade snöboll.

Efter det värmde vi oss med varmt kaffe och kakor som barnens mormor bjöd på.

Mysigt.


Nu på kvällen har jag och my handy man svullat pizza och chillat i soffan.

Skönt som f.n


Fick förresten sms av min baby cousin Fråånka i natt.

Det stod: -"är det fest eller?"

Åh vad glad jag blev att hon hörde av sig.


Kisses

Av Empa - 22 februari 2009 20:32

Jobbade sena kvällen i fredags.

Igår spenderade jag eftermiddagen hemma hos Dirty. Hennes kotte fyllde 5 år och det var kalas.

Av mig och my handy man fick han ett spel, självlysande stjärnor till taket och blåa bilmuffins.


På kvällen blev det melodifestivalstittande och absolut överens ihop med Dirty, my handy man och Burnt.

Det var riktigt skojigt. Synd bara att Burnt hade så bråttom hem på kvällen.


Vad tyckte ni förresten om E.M.D och Molly som kom direkt till globen?


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards