Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Empa - 18 februari 2009 14:07

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar. Utmana dina vänner. Radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!



1. Vad heter du? Empa

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak

3. Flicknamn: Elsa

4. Pojknamn: Emil

5. Yrke: En fritidsledare

6. Färg: Eldröd

7. Klädesplagg: Ett par jeans

8. Mat: Enchiladas

9. Sak i badrummet: Eltandborsten

10. Plats/stad: Eskilstuna djurpark

11. En orsak att vara sen: En trafikolycka

12. Något man skriker: Eh!

13. Film: En bra film. =)

14. Något man dricker: En god drink

15. Band: Enya 

16. Djur: Ekorre

17. Gatunamn: Ekhäradsvägen

18. Bil: Elbil

19. Sång: En sång om ingenting- kobojsarna

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Estlandskryssning =)


Jag utmanar Dirty!

Av Empa - 18 februari 2009 13:42

Ni som följer den här bloggen vet att jag har en vän som jag kallar för Dirty.

Hon är en av mina bästa vänner och hon bloggar också här på bloggagratis, http://lovelydi.bloggagratis.se/,

jag kanske är partisk eller så är det för att jag känner henne, men hennes sätt att uttrycka sig i text är väldigt lättläst och underhållande.

Hon har ett flyt i sina texter som är väldigt behagligt.


Om jag ska vara helt uppriktig så är jag lite avundsjuk på hennes sätt att skriva.


Jag tycker att ni ska kolla in hennes blogg, puscha henne lite så hon uppdaterar lite oftare, för det är vi säkert fler som vill.
Eller hur Anna? ;-)


Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards