Direktlänk till inlägg 7 januari 2008

För er som inte vet.

Av Empa - 7 januari 2008 22:30

Tänkte med den här lilla videon ge er ett smakprov på min fantastiska vinnarskalle. Eller mer avsaknad av den. Jag är dessutom jordens sämsta förlorare som ni märker i slutet.


Spelet heter förövrigt Copter och finns att hitta på hamsterpaj. Vill ni försöka slå mitt rekord så var det 1400. Lycka till!


Enjoy and don´t judge me =)


Kisses

 
 
Ingen bild

Moster

8 januari 2008 13:12

Heeeej min favorit syster dotter!
Kul att få dela dina tankar och funderingar och vad du gör och så. Jag är ju en sån som alltid blir så glad av dig och gärna vill umgås och träffa dig mer, men när det inte funkar så är det ju roligt att kunna läsa här. Jag tänker INTE utmana dig i spelet. Jag är ingen dålig förlorare, men blir alldeles för stissig när jag köra såna här typer av spel. Jag gapar och skriker och sprattlar i hela kroppen och i och med att jag sitter i kontorslandskap så är det inte så passande, som du förstår. Jag har börjat jobba igår efter en låååååång jul- och nyårsledighet. Hade jobbångest som bara den i söndagskväll. Brukar inte ha det, men nu hade jag verkligen det. Men nu är man här och så himla farligt är det faktiskt inte. Sköt om dig nu och hoppas vi ses snart. Kanske kan ta en bio snart? /Kramar Moster

 
N

N

8 januari 2008 13:56

Mycket illa. Har inte provat spelet men ska ta och prova det när jag kommer hem igen. Och ska sitta tills jag i alla fall slår ditt rekord. :)

http://thunvik.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards